1) Ποια είναι η γνώμη σας για το Μητροπολιτικό Πάρκο του Ελληνικού; Πιστεύετε ότι πρέπει να είναι αμιγές το παραπάνω πάρκο κι ότι δε θα καταστραφεί το περιβάλλον, εάν χτιστούν εκεί σπίτια και άλλες ασύμβατες με την ποιότητα ζωής των νοτίων προαστίων και του λεκανοπεδίου Αττικής γενικότερα, δραστηριότητες;
«Να ιδρυθεί φορέας διαχειρίσεως του Μητροπολιτικού Πάρκου και όχι στην καταστροφή του Υμηττού με αυτοκινητόδρομο»
Με το θέμα ασχολούμαι εδώ και μια δεκαετία από τότε που ήμουν Νομαρχιακός Σύμβουλος Αθήνας. Ζητούσα επίμονα να δημιουργηθεί “φορέας” (προβλεπόταν από το Νόμο) για τη διαχείριση του χώρου με αποφασιστική συμμετοχή και ρόλο της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Δυστυχώς, παρά τις υποσχέσεις, αυτό δεν έγινε.
Φυσικά το θέμα συνέχισε να με απασχολεί και με ερώτησή μου το έφερα στη Βουλή πριν από τις περσινές δηλώσεις του κ. Σουφλιά.
Πιστεύουμε ότι στο σύνολο της έκτασης πρέπει να δημιουργηθεί ένα πάρκο υψηλού κυρίως πρασίνου με ήπιες υποδομές άθλησης, ψυχαγωγίας και πολιτισμού, ανοικτό σε όλους. Φυσική του κατάληξη η παραλία του Ελληνικού που πρέπει επίσης να είναι ανοικτή και ελεύθερη στη χρήση κάθε πολίτη.
Η οικοδόμηση μιας οικιστικής και μιας εμπορικής ζώνης που προβλέπουν τα σχετικά σχέδια θα επιβαρύνει εξαιρετικά το περιβάλλον, αφ’ ενός διότι θα αφαιρέσει 1.000 στρέμματα από το χώρο αφ’ετέρου διότι θα προσθέσει, ανθρώπους, αυτοκίνητα και δραστηριότητες μιας νέας πόλης.
Ουσιαστικά θα ακυρώσει την προοπτική δημιουργίας Μητροπολιτικού Πάρκου.
Εμείς σταθερά συμπαραστεκόμαστε στην προσπάθεια των γύρω δήμων και των κατοίκων τους για υπεράσπιση τόσο του χώρου όσο και του δημόσιου χαρακτήρα του. Πάντως το θέμα κλειδί, και σήμερα, θεωρώ τη δημιουργία ενός φορέα με αποφασιστική συμμετοχή και ρόλο της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
2) Τι πιστεύετε για την επέκταση της περιφερικής Υμηττού και στις περιοχές μας (Γλυφάδα, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Ηλιούπολη) και την σύνδεσή της με την παραλία μέσω των οικιστικών περιοχών των προαστίων μας;
Όσον αφορά την περιφερειακή του Υμηττού και την Ποσειδώνος Σπάτων σας θυμίζω ότι έχουμε καταθέσει τρεις ερωτήσεις προς το ΥΠΕΧΩΔΕ ζητώντας τα σχέδια τους.
Μέχρι σήμερα δεν μας έχουν δοθεί.
Τοποθετούμαστε λοιπόν με βάση τη γενική μας αντίληψη, ότι η λύση του κυκλοφοριακού δεν βρίσκεται στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους μέσα στον οικιστικό ιστό αλλά στη δημιουργία ενός αξιόπιστου δικτύου σύγχρονων μέσων μαζικής μεταφοράς. Έτσι θα γίνει δυνατός ο περιορισμός των καθημερινών μετακινήσεων με ΙΧ που επιβαρύνει την κυκλοφορία και την ατμόσφαιρα.
Έργα που πριμοδοτούν την αυτοκίνηση, επιβαρύνουν το οικοσύστημα των περιαστικών ορεινών όγκων όπως ο Υμηττός και τη ζωή των κατοικημένων περιοχών απ’ όπου περνούν, δίκαια συναντούν τις αντιδράσεις των κατοίκων τις οποίες και στηρίζουμε.
Επιμένουμε πάντως και περισσότερα θα πούμε όταν έχουμε τα σχέδια των έργων που αναφέρατε.
Γιάννης Δραγασάκης - Yannis Dragasakis
3 εβδομάδες πριν
Ο διάλογος μπορεί να προχωρήσει
dragasakis.gr
Η απουσία μιας δύναμης ικανής να αντιμετωπίσει την κυριαρχία του κ. Μητσοτάκη από τα αριστερά αποτελεί ένα πρ...Share on Facebook Share on Twitter Share on Linked In Share by Email
3 μήνες πριν
Η «μαύρη τρύπα» της μεταπολίτευσης: μαθήματα για το μέλλον
dragasakis.gr
Share on Facebook Share on Twitter Share on Linked In Share by Email
3 μήνες πριν
Share on Facebook Share on Twitter Share on Linked In Share by Email
3 μήνες πριν
«Το διπλό καθήκον της Αριστεράς»
shorturl.at
Ομιλία σε εκδήλωση του Ινστιτούτου ΕΝΑ για την παρουσίαση του βιβλίου του Κώστα Ελευθερίου, Κρίση, κομματικό ...Share on Facebook Share on Twitter Share on Linked In Share by Email
4 μήνες πριν
Η κρίση του κομματικού συστήματος & η προοπτική της Αριστεράς
www.enainstitute.org
Mε αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου Κρίση, κομματικό σύστημα, Αριστερά. Κριτικά σημειώματα (εκδόσεις ΕΝΑ, 2024) ...Share on Facebook Share on Twitter Share on Linked In Share by Email
Latest Twetter Feeds
Could not authenticate you.
Newsletter